poniedziałek, 16 czerwca 2014

Rzut oka do saszetki Match Attax England 2014

Kolekcja, którą częściowo opisałem w jednym z wcześniejszych postów - Match Attax England 2014 - to niezbyt udana propozycja Topps (foto) wobec wydania Panini Adrenalyn XL Brasil 2014. W tym miejscu uzupełniam opis i zaglądam do jednej z całkiem sporej liczby saszetek, które trafiły w moje ręce.



Booster Match Attax England 2014
Mundialowa kolekcja firmy Topps, chociaż w nazwie nie ma słowa o Brazylii, ewidentnie nawiązuje do turnieju odbywającego się w tym kraju. Jak już wcześniej pisałem, wydawca ten wprowadził na Wyspach dwa bardzo podobne produkty, różniące się jednak kilkoma szczegółami (poczytaj o kolekcji MA England i MA World Stars). Kolekcję World Stars już opisałem, tym razem pora na Match Attax England.

Kolekcjonerzy otrzymują do zebrania 304 karty. W saszetkach zamieszczono 10 kart, a w zestawach startowych ciekawe karty limitowane, w tym złote, srebrne i brązowe (m.in. Rooney i Ronaldo). Poza starter packami (w cenie 3.99 GBP za zwykłą i 5.99 GBP za Deluxe), wydano również multipacki (5 GBP) oraz mini-puszki (5 GBP). W szczęśliwych saszetkach ukryto ponad 4000 kart z autografem, m.in. reprezentantów Anglii oraz gwiazd światowej piłki.

Co ciekawe, inserty: Star Players (1:1), Man of the Match (1:2,4), 100 Club (1:12,8) łatwiej trafić w edycji angielskiej niż szkockiej i irlandzkiej. Oczywiście ze względu na takie statystyki zdarza się, że w jednej saszetce trafimy zarówno Star Playera jak i jedną z pozostałych kart specjalnych. Sam tak miałem.

Przechodząc do sedna, w pierwszej otwartej saszetce znalazłem błyszczące karty Mesuta Ozila (Man of the Match) oraz Francka Ribery (Star Player). Nieźle! Pytanie - po co "wartość rynkowa" piłkarzy na tych kartach?


Wśród pozostałych kart bazowych, m.in. Lampard, Nani i Kompany.


Ocena zawartości:
3.5/6

Ocena niezła, jak na jedną saszetkę. Ta kolekcja szałem nie jest, choć wyróżnia ją z pewnością szansa trafienia kart z autografem w pakietach startowych oraz reprezentacja Anglii w oryginalnych strojach i z oryginalnym logo federacji. Ten właśnie set kart postanowiłem uzbierać i na tym zakończę przygodę z Match Attax England. Warto dodać, że wewnątrz każdej saszetki ukryto kod, który daje szansę na wygranie atrakcyjnych nagród, w tym treningu z udziałem Jacka Wilshere'a. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o rzeczowe i kulturalne komentarze. Z góry dzięki!