poniedziałek, 23 czerwca 2014

Rzut oka do saszetki Panini Prizm World Cup 2014

Zaglądam do pierwszej i jedynej zakupionej na potrzeby niniejszego posta saszetki z kolekcji Panini Prizm World Cup 2014 (fot. Panini). Kolekcja ta jest bardzo ciekawa i urozmaicona, jak na amerykańskie standardy przystało i co najważniejsze - dystrybuowana na całym świecie. Standard oczywiście ma swoją cenę, co sprawia, że nie jest to zabawa na każdą kieszeń.


Specyfikacji piłkarskiego Prizma poświęciłem cały post, zatem w tym miejscu skupię się wyłącznie na kartach, które trafiłem w paczce nabytej w jednej z sieci handlowych. Blisko 30 zł za 6 kart to bardzo wysoka cena, a trafienie wyjątkowego egemplarza mając tylko jedną szansę jest relatywnie mała... a jednak :)

Najciekawszą w paczce okazała się być karta Blue Prizm, na której widnieje bramkarz reprezentacji Brazylii - Julio Cezar. Na awersie widać niebieskie tło, natomiast na odwrocie karty dane piłkarza oraz jej numer porządkowy - w tym przypadku 063/199.
karta Blue Prizm - awers
karta Blue Prizm - rewers
Pozostałe 5 kart to oczywiście bazówki. Tu szczęścia nie miałem, trafiając graczy, którzy nie wzbudzają we mnie szczególnych emocji, choć kilku z nich klasy odmówić nie można.



Ocena zawartości:
4.5/6

Ocena ponadprzeciętna m.in. dzięki trafieniu karty limitowanej, których w boksach wcale nie ma tak wiele. To był fart, mogłem przecież trafić mnóstwo innych insertów czy paralleli (nielimitowanych). Faktem jest jednak, że jest to limit najniższy w hierarchii. Jakość tych kart jest imponująca, choć znając kolekcje ze średniej półki wydawane przez Panini America wcale mnie to nie dziwi. Z pewnością warto mieć w swoich zbiorach co najmniej kilka kart Prizm World Cup 2014, czego sobie nie odmówię i polecam wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o rzeczowe i kulturalne komentarze. Z góry dzięki!