niedziela, 8 lutego 2015

Rzut oka do saszetki Topps Chrome Bundesliga 2013-14


Wiele czasu minęło od wprowadzenia edycji Topps Bundesliga Chrome 2013-14, zanim w moje ręce trafiła saszetka z tej kolekcji. Jakoś nie było okazji, a cena w porównaniu z kartami NBA o porównywalnej jakości też nie przekonywała. Zadanie jednak odrobiłem, oczywiście licząc na trafienie któregoś z naszych :)


paczka Topps Bundesliga Chrome 2013-14
Specyfikację tej kolekcji skrótowo opisałem w zapowiedzi, opublikowanej... dość dawno temu. Z perspektywy czasu wydaje się, że kilkanaście złotych za paczkę liczącą 6 kart to dosyć sporo. Oczywiście wabikiem są karty z fragmentem koszulki i karty z autografami piłkarzy, jednakże szansa na ich trafienie jest relatywnie niewielka. Mimo to kolekcja jest przyjemna, względnie aktualna i dostępna, więc dla osób interesujących się Bundesligą może być ciekawą alternatywa dla tańszych serii Match Attax.

Moje trafienia:


Nie liczyłem na kartę jersey czy autograf, zatem wszystko potoczyło się zgodnie z oczekiwaniami. Z paczki wyjąłem fragment mistrzowskiej patery na jednej z dziewięciu kart Bundesliga Rekorde. Z tyłu karty oznaczonej jako B4 widzimy listę najmłodszych strzelców bramek w Bundeslidze.

Bundesliga Rekorde - awers
Bundesliga Rekorde - rewers
karta bazowa - awers
karta bazowa - rewers
Karty podstawowe zwracają uwagę prostotą projektu. Bardzo to cenię - im prościej, tym czytelniej. Pięć bazówek z pięciu różnych klubów. Rewers karty zawiera podstawowe dane dotyczące piłkarza oraz krótką informację na temat ostatnich wydarzeń w jego karierze.


Ocena zawartości:
3/6

Właściwie wszystkie moje wrażenia opisałem powyżej. Ocena średnia za tę konkretną paczkę - moim zdaniem żadna z tych 6 kart nie jest warta kilku wydanych na nie złotych. Mogło być znacznie lepiej, a tak - karty idą do archiwum i raczej nie doczekają się kolegów :) Plus za estetykę projektu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o rzeczowe i kulturalne komentarze. Z góry dzięki!