sobota, 8 marca 2014

Rzut oka do saszetki Panini Adrenalyn XL FIFA World Cup 2014

Z początkiem marca nareszcie pojawiła się w Polsce długo wyczekiwana kolekcja kart Panini poświęcona piłkarskim Mistrzostwom Świata w Brazylii 2014 (fot. Panini). Kilka tygodni wcześniej ukazała się edycja nordycka oraz brytyjska i wersja international m.in. w Niemczech. Zaglądamy do pierwszej saszetki, którą kupiłem w dniu premiery.


booster Brasil 2014
Dokładną specyfikację tych kart wskazałem w jednym z poprzednich postów. Dodać należy, że Panini przygotowało ponad 70 (!) kart w serii limitowanej oraz kilka kart XXL. Na wyspach brytyjskich wydano także krótką podserię limitowaną z graczami reprezentacji Anglii.

W tym miejscu przejdę zatem od razu do zawartości pierwszego booster packa, nabytego w jednym z kiosków z prasą w mojej okolicy. Box był pełny, sięgnąłem po jedną z saszetek wewnątrz i...

Lionel Messi Top Master !

Jeden z sześciu Top Masterów już w pierwszej saszetce, na dodatek jeden z dwóch najbardziej pożądanych.
karta Top Master
rewers karty World Cup Brasil 2014
Poniżej skany pozostałych kart (w tym Tim Howard, Star Player) bazowych z tej saszetki.


Wyjątkowy fart - trafienie "topki" zdarza się raczej nie częściej niż raz na box, więc pozbawiłem tej szansy innych kolekcjonerów w tym akurat punkcie sprzedaży. Pięć pozostałych kart bez szału.

Ocena zawartości:
5/6

Innej oceny być nie mogło. Szóstka należy się za Double Trouble, więc można uznać, że miałem wyjątkowo dobre otwarcie na początek zabawy z kolekcją Panini Adrenalyn XL FIFA World Cup 2014.

16 komentarzy:

  1. Well, I've got a Double Trouble from Netherlands (Robben & van Persie). Very good design. I hope you'll get the Double soon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks mate, this is only a sneak peak into the the first booster pack I bought. Quite nice pull anyway, isn't it ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ile będzie kart Limited Edition? Myślę, że ok. 50-60 + karty XXL

    OdpowiedzUsuń
  4. Limitek w tej edycji licząc piłkarzy angielskich z edycji brytyjskiej oraz karty XXL jest ok. 90.

    OdpowiedzUsuń
  5. How many limited editions have you got?

    OdpowiedzUsuń
  6. Not many at the moment, still collecting them.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie, co sprawia, że czytelnicy dają łapę w dół pod komentarzem, który jest całkowicie neutralny i ich nie dotyczy.Jeśli czegoś nie rozumiecie - nie oceniajcie. Ot... anonimowi internauci. Dzięki tak czy inaczej !

    OdpowiedzUsuń
  8. Have you got at least one complete team in this collection ? I need Emblem to Greece & Korea and Özil SP from Germany. How many cards do you need ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile ma już pan limitek (ponawiam pytanie Anonimowego)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj odpowiem, że 5, 10 lub 15. Jutro będzie 48, a za tydzień 72. Ile mam limitek jest dla mnie tak mało istotne, że nie skupiam się na tym zupełnie. Poza tym Limited Edition są w tej kolekcji limitowane tylko z nazwy. Panini nigdy nie ujawniło, ile tych kart zostało wyprodukowanych.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, byś przestał mnie spamować ciągłymi pytaniami o to, ile mam limitek. Sprawę uważam za zamkniętą.

      Usuń
  11. Hi mate ! Do you want TRADE ?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o rzeczowe i kulturalne komentarze. Z góry dzięki!