czwartek, 27 sierpnia 2015

Rzut oka do saszetki Aurora 2000 Hockey /video/


Pacific Aurora 2000 jest kolejnym produktem, do którego zaglądam w ramach wycieczki w czasie. Hokejowa kolekcja dedykowana lidze NHL z sezonu 1999-2000 jest trzecią z firmy Pacific, jaka wpadła w moje ręce. Pewnie nie ostatnią. Co w środku ? Oczywiście karty ;)


paczka Pacific Aurora 2000 Hockey
Aurorę 2001 opisałem już w jednym z postów. Tym razem pora na wcześniejszy sezon, a do kompletu być może kiedyś uda mi się pozyskać paczkę z sezonu 1998-99. Warto zaznaczyć, że na podobnych layoutach przygotowano również kolekcję kart baseballowych z graczami MLB. 

W kolekcji hokejowej serię dystrybuowano w boksach retail i hobby (różniących się wybranymi insertami). Specyfikacja boksa to 24 paczki po 6 kart. Produkt nie był drogi i choć pisząc tego posta nie udało mi się znaleźć żadnej oferty w sklepach on-line, to trafiłem na archiwalną cenę wynoszącą ok. 18$ za box retail.

O kolekcji:


Główny set składa się z 200 kart. Podobnie jak w opisywanej wcześniej kolekcji Aurora 2001 - typowych bazówek jest 150 (w tym 1 karta rookie), natomiast pozostałe 50 kart prawdopodobnie stanowią parallele Striped.

Wśród insertów znajdziemy kolejno Premiere Date (parallel tylko w wersji hobby, 1:25), Styrotechs (20 kart, 1:25), bardzo fajne karty z bramkarzami Glove Unlimited (20, tylko hobby, 2:25), oraz Championship Fever (20 kart, 4:25) z kartami parallel: Copper (hobby, 20 numerowanych setów), Silver (retail, 250 numerowanych setów) oraz Ice Blue (100 numerowanych setów). Na uwagę zasługują rzadkie Canvas Creations (10 kart gwiazd, 1:193) a także 299 numerowanych setów Complete Players (20 kart, 10 hobby i 10 retail).

Moje trafienia:


Rozszarpanie paczki przyniosło spodziewane 6 kart bazowych, wśród których znalazła się wersja Striped Joe Sakicia. Ten gracz trafił mi się również na karcie podstawowej. Obie poniżej; ich rewersy nie różnią się niczym. Ponadto jeden z najbardziej skutecznych graczy i prawdopodobnie najlepszy hokeista pochodzący z Europy - Jaromir Jagr. Zdobywca Pucharu Stanleya, Mistrz Olimpijski i Mistrz Świata trafił mi się w barwach Pittsburgh Penguins, gdzie grał od początku swojej kariery w NHL do 2001 roku.Co ciekawe - otworzyłem już wiele paczek hokejowych, a Jagr wpadł mi po raz pierwszy.

karta Striped - awers
karta bazowa - awers
karta bazowa - awers
karta bazowa - rewers
Film z breaka:


Pozostałe trafienia z paczki to całkiem nieźli gracze z trzech różnych klubów, w tym mistrzowie ligi - Jon Nieuwendyk i Sergei Gonchar.


Ocena zawartości:
2.5/6

Ocena końcowa raczej umiarkowana, z oczywistych powodów. Na inserty nawet nie liczyłem (wystarczy spojrzeć na ratios), projekt też nie powala. Fronty kart są jeszcze w miarę akceptowalne, natomiast rewersy - jedne z najgorszych jakie dane mi było zobaczyć. Inną kwestią jest, że na każdej karcie wykorzystano 3 różne fotografie graczy - dwie na awersie i jedna na odwrocie. Podobnie jak w przypadku Aurora 2001 - ciekawość zaspokojona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o rzeczowe i kulturalne komentarze. Z góry dzięki!